Mountain Buzz banner
648 views 5 replies 5 participants last post by  joebwhit  
#1 ·
Ik wilde al een reserve-inflatieventiel kopen voor de tubes van mijn Skookum Products 12' Cataraft. Ze lijken erg op het oude Halkey Roberts ventiel, maar passen niet op de oude of de nieuwe korte Halkey Roberts. Ik heb contact opgenomen met NRS en zij dachten dat het misschien een imitatie was van de oude Halkey Roberts.

Alle hulp wordt gewaardeerd.

#2 ·
Als het een imitatie is, ga ik ervan uit dat ze dezelfde maat hebben. Je zou gewoon de kleppen kunnen vervangen door de nieuwe HR-kleppen en klaar is Kees. Ik heb veel Chinese namaakkleppen gezien die mensen uiteindelijk gewoon vervangen door de echte klep.

#3 ·
Als het een namaak is, neem ik aan dat ze dezelfde maat hebben. Je zou gewoon de ventielen kunnen verwisselen met de nieuwe HR-ventielen en klaar is Kees. Ik heb veel Chinese namaakventielen gezien die mensen uiteindelijk gewoon verwisselen met het echte ventiel.
Ik dacht hetzelfde. Ik denk dat het vlot uit de periode 2005-2010 komt, dus dat het de oude Halkey Valve zou zijn. Ik heb er online een gevonden en besteld. Als het past, bestel ik er nog drie voordat ze mogelijk niet meer leverbaar zijn. Bedankt voor je reactie.

#4 ·
Ik wilde een reserve-inflatieventiel kopen voor mijn Skookum Products 12' Cataraft-buizen. Ze lijken erg op de oude Halkey Roberts Valve, maar passen niet bij de oude of de nieuwe korte Halkey Roberts. Ik heb contact opgenomen met NRS en ze dachten dat het misschien een imitatie was van de oude Halkey Roberts.

Alle hulp zou worden gewaardeerd.
View attachment 112990
Ik wilde een reserve-inflatieventiel kopen voor mijn Skookum Products 12' Cataraft-buizen. Ze lijken erg op de oude Halkey Roberts Valve, maar passen niet bij de oude of de nieuwe korte Halkey Roberts. Ik heb contact opgenomen met NRS en ze dachten dat het misschien een imitatie was van de oude Halkey Roberts.

Alle hulp zou worden gewaardeerd.
View attachment 112990
Ik heb er een gevonden voor een opblaasbaar paddleboard dat ik per ongeluk heb aangereden en kapot heb gemaakt op Amazon. Ze hebben daar een hele collectie.

#6 ·
Het lijkt mij een Ceredi-klep, maar Naru leken er ook wel op. De Skookum die ik heb gezien, waren allemaal omgelabelde Maxxon- of Saturn-buizen.

Waarschijnlijk is het het gemakkelijkst om gewoon een reserve moderne klep mee te nemen en een volledige vervanging te doen, indien nodig.
Ik had een paar Maxxon-buizen met die klep. Ik geloof dat het oude HR korte kopieën zijn.